Tuesday 10 January 2012

i'm sorry sis


tak mungkin lagi..
masa yang lalu akan kembali..
walau aku sesali..
semuanya telah pn terjadi..
ku pohon maaf dari ujung rmbut hgga ke kaki..
aku x berjnji smua x kan berlaku lagi..

tp yg terbaik akan ku usha nanti..
kasih dn syg ku tak berbelah bagi..
wlpn kerap hatimu aku sakiti..
ku buntu kamu di setiap kali...
wlu kdg2 ku lontarkan kata2 yg menguris hati..
aku tahu kau ada tangisi..
aku sbnarnya tak sampai hati..
kerna nafsu dan ego ku turuti..
hati mu sering ku lukai..
ku susun 10 jari..
tnda ku pohon maaf utk ke sekian kali..
maafkan aku jika sudi..
kamu sbnarnya insan yg sgt aku sayangi!
ku ingin kamu selalu disisi..
tnpa mu hidupku sepi..
smoga dirimu tidak membnci diri ini..
kamu satu2 nye 'anugerah' yg aku miliki
diri mu tiada ganti~


love u my beloved sister..

No comments:

Post a Comment

budak2 baik komen :