Friday 14 September 2012

Rindu Ap'pa Am'ma

Ya Allah, jika kehadiran rindu ini untuk mengajar kekuatan, maka tabahkan hati kami untuk terus merindui. merindui.. dan merindui...

Sungguh, kadang-kadang hati ini tidak tertahan menanggung beban rindu lagi. Kadang-kadang terasa sakit di benak hati kerana rindu. Rindu!

Kadang-kadang air mata mengalir untuk ringankan beban hati yang menanggung rindu. Jika benar air mata yang mengalir ini membawa pergi rasa beban, maka ku akan relakan ianya mengalir laju! Biar hati ini tenang di sini.

Ohh.. jika mampu ku sampaikan rindu melalui angin akan sentiasa ku tiupkan angin. Tiap kali angin menyapa menyentuh kulit kalian, itulah rindu yang aku kirimkan. Biarkan mereka di kampung dapat merasakan bertapa aku rindu mereka.

Demi menggapai cita-cita terpaksa melalui liku-liku tanpa kalian di sisi. Walaupun kadang-kadang rasa ingin tertewas dengan diri sendiri kami akan cuba bangkit. Harapan kalian adalah pembakar semangat. Kasih sayang kalian adalah pengubat. Doa kalian penguat daku disini. Terima kasih kalian.

Kalian is : MYFAMILY
<LOVE KALIAN>

No comments:

Post a Comment

budak2 baik komen :