Sunday 12 February 2012

Izinkan cinta ini

bila ku perihalkan tentang cinta.. pasti ramai yg menyangka aku tgh berjiwang...
waaa... memang agak berjiwang la kot!
define of love??
setiap orang pasti ada persepsi yang berbeza tentang cinta...
kadang2 sukar tok mentafsir maknanya kerna teralu subjektif!
dan bagaimana rasanya cinta??
manis? pahit? masam? masin?

emmm... semua orang ingin dicintai... ada sape2 tak mau?? boleh angkat tangan... :P
sudah diciptakan manusia dengan fitrah yang ingin bercinta dan dicintai....
pernah kan kita rasa seolah-olah tanpa cinta itu kita x boleh idup tnpa nya?
dan cinta itu untuk sape? dari mana?

cinta itu suci... cuma pemain cinta yang mengotorkanya!!
cinta itu halal sesudah ijab dan kabul....

sungguh kepingin benar aku....

jika,

cinta ini hanya untuk ALLAH...
dan jika aku jatuh cinta pd insan....
alangkah indahnya jika insan ini membawa aku mecintai ALLAH....
dan jika ada yg mencintai aku...
biarlah cintanya pada ALLAH melebihi cintanya padaku....
dan jika perlu cinta untuknya perlu aku tinggalkan..
biarlah tulus hanya kerana ALLAH......

Ya ALLAH..
izinkan kami mencintaiMU setulus hati kami..
manisnya jika mencintai MU ya ALLAH....
hidup kami, mati kami biarlah kerana MU ya ALLAH....

-keep in touch-

No comments:

Post a Comment

budak2 baik komen :